Przedstawiamy linię Hondy na rok 2023.
W 2023 roku zobaczymy powrót motocykli sportowych, takich jak CBR1000RR, skupiającego się na turystyce NC750X, klasycznych Shadow Aero i Shadow Phantom, miniMOTO, takich jak Super Cub i Monkey, oraz wiele innych.
Najważniejszym punktem linii 2023 Hondy jest „bagger” Rebel, czyli 2023 Rebel 1100T DCT. Dzięki dwusprzęgłowej skrzyni biegów, ochronie przed wiatrem i dodatkowej przestrzeni ładunkowej oferowanej przez nowe, twarde torby na siodło, model ten nadaje nowy wymiar platformie cruisera Hondy.
A dla tych, którzy kochają Rebela takim, jakim jest, Rebel 1100 będzie nadal dostępny w swojej nie-bagażowej formie, zarówno w wersji z manualną, jak i dwusprzęgłową skrzynią biegów.
„To ogłoszenie obejmuje niemal każdą kategorię motocykli on-road, co jest świadectwem tego, jak głęboka jest nasza oferta produktowa” – mówi Brandon Wilson, manager działu Sports and Experiential w American Honda. „Niezależnie od tego, czy jest to motocykl dla osoby, która jeździ po raz pierwszy, czy dla weekendowego wojownika, jesteśmy zaangażowani w dostarczanie najlepszych możliwych doświadczeń związanych z posiadaniem i jazdą wszystkim naszym pasjonatom dwóch kółek”.
Honda Rebel 1100
Honda zaprezentowała dwa lata temu model Rebel 1100, krążownik o większej pojemności, wzorowany na udanych modelach Rebel 300 i 500. Jest to zdolny i wygodny krążownik, wyposażony w chłodzony cieczą, równoległy silnik typu twin o pojemności 1083 cm3, dostępny z manualną skrzynią biegów lub DCT (skrzynia dwusprzęgłowa).
Nowa wersja „T” to początek Rebela typu „bagger”, dostępnego tylko z przekładnią DCT. Rebel 1100T DCT jest standardowo wyposażony w przednią szybę i twarde torby na siodło o łącznej pojemności 35 litrów, co czyni go jeszcze bardziej praktycznym podczas dłuższych przejażdżek.