Moto Global Polska Motory Suzuki uruchamia w Wielkiej Brytanii program opieki powypadkowej

Suzuki uruchamia w Wielkiej Brytanii program opieki powypadkowej


suzuki

Jeśli rozbijesz swoje Suzuki lub zostaniesz okradziony w Wielkiej Brytanii, Suzuki GB chce sprawić, aby sprzątanie po wypadku było jak najmniej bolesne. Każdy właściciel Suzuki, który uległ wypadkowi lub został skradziony, musi tylko zadzwonić do Suzuki First, specjalnego centrum telefonicznego dostępnego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Stamtąd cały proces dochodzenia roszczeń, odzyskiwania należności i naprawy zostanie przeprowadzony w imieniu właściciela – nie jest wymagana wcześniejsza rejestracja. Suzuki GB twierdzi, że jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w branży. Czy to się rozprzestrzeni?

Informacja prasowa Suzuki GB:

Suzuki uruchomiło nowy program opieki po wypadku motocyklowym. Jest to całkowicie darmowa usługa dla wszystkich klientów, niezależnie od wieku motocykla, która ma na celu ułatwienie postępowania po wypadku lub kradzieży tak gładko i bezboleśnie, jak to tylko możliwe.

Program zapewnia motocyklistom jeden punkt kontaktowy, który zajmie się wszystkim, począwszy od współpracy z ubezpieczycielami i odzyskania motocykla, aż po naprawę w autoryzowanym salonie Suzuki przy użyciu wyłącznie oryginalnych części Suzuki.

Usługa ta jest pierwszą w branży motocyklowej, a pomagając wyeliminować wiele stresu z sytuacji, która i tak jest już bardzo stresująca, podkreśla ciągłe zaangażowanie Suzuki w sprawy klientów po zakończeniu sprzedaży nowego motocykla.

suzuki program

Bez konieczności rejestracji każdy właściciel Suzuki, który uległ wypadkowi – niezależnie od ubezpieczyciela – może skorzystać z usługi dzwoniąc do Suzuki First, specjalnego centrum telefonicznego dostępnego 24 godziny na dobę. Stamtąd w imieniu właściciela zostanie przeprowadzony cały proces likwidacji szkód, odzyskania należności i naprawy. Suzuki First będzie również pomocne w przypadku kradzieży motocykla.

Jacob Lewis, kierownik ds. utrzymania klientów w Suzuki GB, powiedział: „Jesteśmy dumni z poziomu opieki posprzedażowej w Suzuki i myślę, że nasi klienci zgodzą się, że wkładamy wiele wysiłku w takie rzeczy jak nasza obietnica serwisowa Suzuki i nasz program Vintage Parts. Teraz cieszymy się, że możemy jeszcze bardziej zademonstrować nasze zaangażowanie w sprawy właścicieli Suzuki dzięki programowi Suzuki Accident Aftercare. Czasami wypadki się zdarzają i wiemy, jak bardzo stresujące jest radzenie sobie z ich skutkami, organizowanie powrotu do zdrowia i kontakty z firmami ubezpieczeniowymi.

„Staramy się maksymalnie ułatwić ten proces, ponieważ zajmujemy się wszystkim w imieniu właściciela. Ponadto, zarządzając tym procesem, możemy zapewnić, że Suzuki zostanie naprawione w najwyższym możliwym standardzie, przy użyciu oryginalnych części Suzuki oraz przez w pełni wyszkolonych i doświadczonych techników Suzuki. A co najlepsze, jest to całkowicie bezpłatne, nie obciąża właściciela. Wystarczy, że zadzwonią do Suzuki First, a my się tym zajmiemy”.